رستوران های ارمنستان
نوشته شده توسط : maryam26

رستوران چایناتاون ارمنستان

رستوران چایناتاون یکی از رستوران های چینی شهر ایروان می باشد. اینتور ارمنستان تعطیلات فروردین 97 رستوران که در میان رستوران های چینی این شهر از محبوبیت بالایی برخوردار است انواع غذاهای چینی را برای شما مسافران تور ارمنستان سرو می کند. دکوراسیون رستوران بسیار زیبا و منطبق بر اصول فنگ شویی و با استفاده از تزیینات سنتی چینی می باشد که محیط بسیار دوست داشتنی و دل چسبی را به وجود آورده است. سرآشپزهای این رستوران آشنا به انواع غذاهایتور ارمنستان دی 96 چینی بوده و در جلب رضایت شما نهایت تلاش خود را می کنند.

رستوران چایناتاون ارمنستان

رستوران چایناتاون ارمنستان


رستوران آی لئونی ارمنستان

رستوران آی لئونی یکی از رستوران های خوب خیابان تومانیان است. این رستوران تور ارمنستان بهمن 96که نزدیک به دو دهه از افتتاح آن می گذرد یک رستوران ایتالیایی محسوب می شود. در منوی این رستوران انواع غذاهای محبوب ایتالیایی مانند پاستا، پیتزا و ریزوتو وجود دارد. هم چنین رستوران دارای منوی کافی شاپ نیز می باشد که قهوه ، بستنی و دسرهای ایتالیایی را شامل می شود. دکوراسیون رستوران بسیار ساده و زیبا است و به رنگ سفید همراه با میز تور ارمنستان دی 96و صندلی های چوبی می باشد. ساعت کاری رستوران از ساعت ده صبح تا نیمه شب بوده و شما مسافران تور ارمنستان می توانید صبحانه، ناهار و شام خود را در آی لئونی صرف تور ارمنستان فروردین 97کنید.

رستوران آی لئونی ارمنستان

 

 


رستوران پیتزا دی روما ارمنستان

پیتزا دی روما یکی از رستوران های ایتالیایی شهر ایروان ارمنستان است که دارای 4 شعبه در تور ارمنستان بهار 97سرتاسر ایروان است. این شعبه ها در خیابان های ماشتوتس، خورناتسی، ابویان و خیابان معروف تومانیان قرار دارند. در منویتور ارمنستان نوروز 97 این رستوران انواع پیتزاهای ایتالیایی خوش طعم به چشم می خورد اما به آن محدود نمی شود زیرا می توانید انواع پاستا و دسرها و سوپ های خوش طعم را نیز در این منو بیابید. دکوراسیون داخلی اینتور ارمنستان فروردین 97 رستوران ها به صورت سنتی بوده و بعضی شب ها در آن ها موسیقی زنده اجرا می شود. اگر علاقه مند به پیتزا و غذاهای ایتالیایی هستید این مجموعه رستوران ها می تواند گزینه مناسبی تور ارمنستان دی 96برای شما باشد.

رستوران پیتزا دی روما ارمنستان

رستوران پیتزا دی روما ارمنستان


رستوران شاورما تومانیان ارمنستان

اگر علاقه مند به غذاهای فست فود و تجربه های طعم جدید آن هستید پیشنهاد ما به شما رستوران تور ارمنستان بهار 97شاورما تومانیان است. این رستوران در خیابان تومانیان ایروان قرار دارد یکی از شلوغ ترین رستوران های این خیابان به شمار می رود. در این تور ارمنستان بهمن 96رستوران می توانید تجربه ای از طعم ساندویچ مرغ به همراه شاورما یا همان نان لواش که نان سنتی ارمنی ها است داشته باشید. البته کباب های این رستورانتور ارمنستان نوروز 97 نیز معروف است و نکته قابل توجه این است که محتویات داخل ساندویچ ها به  دلخواه شما مسافران تور ارمنستان قابل تغییر است. این رستوران در همه ی روزهای هفته و از ساعت 10 تا 3 به فعالیتتور ارمنستان اسفند 96 می پردازد.

رستوران شاورما تومانیان ارمنستان

رستوران شاورما تومانیان ارمنستان


رستوران آرموتز ارمنستان

رستوران آرموتز کی از بهترین و معروفترین رستوران هایی است کهتور ارمنستان بهمن 96در خیابان آنتارایین واقع می باشد و در این رستوران انواع غذاهای خانگی ارمنی را به مسافران ارمنستان ارائه می دهد.محیط و فضای دلنشین کوه آرارات به همراه موسیقی زنده فضای این رستوران را بسیار دلنشین کرده است.غذای معروف سر آشپز یک غذای ارمنی (خوروواتز) می باشد.با تور ارمنستان همراه شوید در این رستوران بسیار دنج و لوکس لحظات خاطره انگیزی را کنار تور ارمنستان اسفند 96عزیزنتان تجربه کنید.

رستوران آرموتز ارمنستان

رستوران آرموتز ارمنستان

 


رستوران آراگاست ارمنستان

رستوران آراگاست یکی از بهترین و معروفترین رستوران های ارمنستان می باشد.این رستوران که از اسمش هم پیداست یک کشتی بسیار زیبا  و پر از غذاهای لذیذ می باشد.این رستوران دارای سه طبقه با نماهای بسیار متفاوت تور ارمنستان نوروز 97می باشد و همچنین در هرکدام از طبقه ها غذاهای متفاوت ایی نظیر غذاهای ارمنی و پیتزا و پاستا را می توانید همراه با موسیقی زنده  و شاد نوش جان کنید و کنار عزیزنتان لذت ببرید.

آدرس:ایروان،خیابان ایساهاکیان تور ارمنستان اسفند 96شماره 41

رستوران آراگاست ارمنستان

رستوران آراگاست ارمنستان





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: